15 Ogos, 2011

Pau Goreng Sambal

Dari hari ke hari aku asik teringat akan Pau goreng sambal je.  Sesilap boleh meleleh2 air liyur aku ni.

Tapi nak membuatnya aku terpaksalah tunggu hari cuti.

Sila layan gambo je ye..

Sesapa nak resepi buat pau goreng sambal tu bleh klik kat entry donut.  ekceli itu resepi donut/sardin role, tapi  aku telah menyumpah resepi donut itu menjadi resepi pau goreng sambal... hahahhahahaha... gelak yang sangat berkuasa...

tu diaaaaa Pau goreng sambal dan donut ulat.  Nyum..nyum..nyum...  Ini hari  Sabtu punye kuih muih.

Ini plak kuih bakar pandan.  Pun sangat sedap.... Ni aku buat hari  seminggu sebelumnya... baru hari ni nak tepek gambo..

Ni kuih bakar pandan semalam punye versi.  Semalam aku buat ulang tayang pau goreng sambal. sebab cam tak puas makan hari sabtu.  Nanti bebila aku free aku tepek resepi kuih bakar pandan ni eh.  Yang atas ngan yang bawah punye gambo lelain resepinya.  Ubah sekt je...  yang penting anak2 sumer suke... Ibtisam lagi sukeeee... sampai mintak lagi wal hal dah kehabisan.




3 ulasan:

atty's berkata...

kenapalah kita tak berjiran ye..

LayarLara berkata...

Atty's,
mehlah pindah johor..hhhehe

ayanuts berkata...

huhu...kuih2 tu sume sy ske..sedap :)